loading...

تحصیل در قبرس

بازدید : 0
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 13:06


مزایا ‌و معایب معاش در قبرس شمالی
معاش در هرجا‌ای از دنیا مزایا و معایب خاص خودش را داراست. بسته به اینکه چه انتظاراتی از مرزو بوم مقصد داشته باشیم تا حدودی این مزایا ویزای تحصیلی قبرس شمالی ‌معایب متغیر میباشد.
معاش چه در کشورهای توسعه یافته ‌و صنعتی در قلب فرهنگ وتمدن و چه در سرزمینی آهسته و دور از شلوغی مثل قبرس شمالی که جزیره ای در شرق مدیترانه و جنوب ترکیه با روزهای بلند و آفتابی نسبتاً ۳۰۰ روز ، طبیعتی خوشگل و دیده نشده با مردمانی مهمان نواز و خونگرم و کریم.

مزایا ‌و معایب معاش در قبرس شمالی
زمانی سخن از معاش و اقامت وقتگیر برهه زمانی میباشد، متغییرهای دیگری وارد معادله می شوند و بعضا مسائل به ظواهر پیش پا افتاده، وزن بیشتری در تصمیم‌گیری می گیرند. پس بایستی رویت کرد که‌این جزیره قشنگ مقصد قابل قبولی برای معاش می‌باشد و آیا مزایای معاش در قبرس به معایب آن برتری دارااست یا این که نه؟
قبرس شمالی از نگاه اقتصادی کشوری رو به رویش میباشد نرخ رویش اقتصادی ۹ درصد و نرخ تورم آن بسیار زیر میباشد حدودا ۲ درصد و نرخ بیکاری بر پایه ی داده های عددی اعلام گردیده به وسیله وبسایت ۵.۱ می باشد و صنعت توریسم پردرآمدترین صنعت قبرس شمالیست اختلافات دولت‌ها بر راز مرزبندی و خط کشی جزیره، ذره‌ای از وقار و زیبایی طبیعی آن نادر نمی‌نماید و قبرس به معنای حقیقی وواقعی واژه زیباست.

از این دست جزیره‌های رویایی و کارت پستالی که با سواحلی پاک و آب‌هایی روشن و ماسه‌های طلایی رنگ، نگاه هر بیننده‌ای را خیره می‌نماید و این زیبایی محصور به تعدادی نقطه خاص نمی شود، بلکه کیلومترها در کرانه مدیترانه ادامه داراست.
قبرس شمالی ، این جزیره قشنگ به تازگی گزینه اعتنا اکثری از مهاجران از سراسر عالم قرار گرفته میباشد و میدانیم که به جهت داشتن آب و هوای بهتر مدیترانه ای ‌300 روز آفتابی در سال ‌سواحل طلایی قشنگ و امنیت و وقار آن دقت اکثری از عموم را جذب نموده است.

منظره بیدار شدن با امواج که در کنار دریا شنی می‌رقصند ، وزیدن باد‌ملایم خنک از روی دریا احساس عالی متانت شنیدن صدای خنده ‌بازی کودک ها در کنار دریا و همگی این دلایل سبب ساز گردیده‌است که مرزو بوم قبرس شمالی مقصد خیر برای مهاجران باشد.

با دیدن سواحل قبرس شمالی، جایی برای شک نمی‌ماند که چرا این وسعت پهناور از گردش گر، سالانه به آن روان می گردند و چرا اکثری از زوج‌های اروپایی، عکاسی مراسم ازدواجشان را با پس‌مورد‌ دریا و صخره‌های تندیس ‌مانند سواحل قبرس جاری ساختن میدهند. و توجیه می‌شویم که چرا جمع‌ای زمانه بازنشستگی خویش را درین جزیره میگذرانند. به هر درحال حاضر بیخود نبوده که طبق اساطیر دیرین، آفرودیت، الهه علاقه، از فی مابین این کلیه مملکت روی کره خاکی، قبرس را برای زاده شدن تعیین نموده است!
مزایای معاش در قبرس شمالی
مزایا ‌و معایب معاش در قبرس شمالی
نرخ تحت جرم ‌و جنایت در قبرس شمالی
مزایا ‌و معایب معاش در قبرس شمالی
خوشبختانه قبرس شمالی از نظر نرخ جرم، احوال روبراهی دارااست و نسبت به بقیه نقاط مدیترانه و حتی اروپا، از امنیت بالاتری برخوردار‌است. طبق اطلاعات دردسترس به عبارتی جرایم محدودی هم که در جزیره چهره میدهد، به تدریج ماهیت خشونت‌آمیز دارا هستند و به صورت کلی، پلیس قبرس شمالی خیلی محکم و دشوار مراقب اوضاع و احوال میباشد و روی بعضا از بخش ها مستعدتر، تمرکز بیشتری میگذارد. و شما می‌توانید حتی‌د‌ر ساعت‌ها نیمه شب به راحتی به حاشیه دریا بروید و با خیال و خاطر سهل و آسان گام بزنید و لذت ببرید.

بازدید : 0
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 13:27


فریب از روش آنالیز بازار:
بعضا از کلاهبرداران با به کار گیری از محاسبه بازار جعلی و ارائه پیش‌بینی‌های غلط، سعی بر جذب سرمایه‌گذاران می‌نمایند. آن‌ها ممکن میباشد با ارائه داده ها تحلیلی غلط درباره مراحل بازار، بها‌های پیش‌بینی گردیده و سودهای غیرواقعی، سرمایه‌گذاران را به معامله و سرمایه‌گذاری ترغیب نمایند. این شیوه سبب ساز ساخت و ساز تصمیم‌گیری خطا و ضرروزیان مالی برای ویزای تحصیلی قبرس شمالی سرمایه‌گذاران میشود.

تضعیف حقوق و دستمزد مالکیت:
در بعضی موردها، کلاهبرداران با به کار گیری از تضعیف حقوق و دستمزد مالکیت و ادعاهای غلط نسبت به مالکیت ملک، سعی بر اجرا معاملات غیررسمی دارا هستند. آن ها ممکن میباشد داعیه نمایند که ملکی را به طور رسمی در مشت دارا‌هستند و مجوزهای مورد نیاز را دارا هستند، در حالی که در واقع این ادعاها غیر قانونی و اشتباه میباشند. این کلاهبرداری‌ها میتوانند به تلفات مالی بدون شوخی برای سرمایه‌گذاران باعث شوند.

سرقت نام‌و‌نشان:
در بعضا موردها، کلاهبرداران میتوانند از داده ها فردی سرمایه‌گذاران به کار گیری کرده و نام و نشان آنان را سرقت نمایند. با دسترسی به داده ها اکانت بانکی، شماره تماس و داده ها فردی دیگر، آنان ممکن میباشد معاملات تقلبی را اجرا دهند یا این که نام‌و‌نشان سرمایه‌گذاران را سوءاستفاده نمایند. این مسئله میتواند باعث به سرقت نام‌و‌نشان، سوءاستفاده مالی و ایرادات رسمی برای سرمایه‌گذاران گردد.

رواج پروژه‌های نامناسب:
بعضا از کلاهبرداران با اشاعه پروژه‌های نامناسب و وعده‌های غیرواقعی، سعی بر جذب سرمایه‌گذاران می‌نمایند. آنان ممکن میباشد پروژه‌هایی را با خصوصیت‌ها و سودهای بالا معرفی نمایند، البته در واقع این پروژه‌ها تلاش ضعیفی دارا هستند یا این که حتی وجود ندارند. این نوع کلاهبرداری میتواند سبب به تلف کردن سرمایه‌ها و سرمایه‌گذاری ناموفق گردد.

کانال‌های کلاهبرداری:
برخی از کلاهبرداران در عمل‌های خویش از کانال‌های جرم سازمان‌یافته به کارگیری می‌نمایند. آن ها در خصوص با همیاران و اشخاص دیگری که در گونه های کلاهبرداری‌ها دخیل میباشند، همیاری می‌نمایند. این کانال‌ها معمولاً در سراسر دنیا کار می‌نمایند و از فوت و فن بغرنج‌ای برای مخفی کردن عمل‌های خویش به کار گیری می‌نمایند.

فریب از روش تبلیغات:
برخی از کلاهبرداران با استعمال از تبلیغات تقلبی و جالب، سعی بر جلب اعتنا سرمایه‌گذاران دارا‌هستند. آن‌ها ممکن میباشد با استعمال از تصاویر جعلی، شعارهای تبلیغاتی گول‌زننده و ادعاهای خطا، سرمایه‌گذاران را به خرید یا این که سرمایه‌گذاری در ملک‌ها و پروژه‌های خویش وا می‌دارا‌هستند. این نوع فریب ممکن میباشد سبب تصمیم‌گیری خطا و زیان مالی برای سرمایه‌گذاران خواهد شد.

کلاهبرداری اینترنتی:
با توسعه و گسترش فناوری و تکثیر وب، کلاهبرداران به طرز‌های جدیدی نیز روی آورده‌اند. آن ها می توانند با ارسال نشانی اینترنتی‌های تقلبی، وب سایت‌های تقلبی، یا این که تبلیغات تقلبی، سرمایه‌گذاران را به ارائه داده ها فردی، پرداخت هزینه‌های جعلی، یا این که ایفا معاملات تقلبی ترغیب نمایند. این نوع کلاهبرداری بسیار پررایج میباشد و نیاز به احتیاط و دوراندیشی در ارتباط امنیت آنلاین داراست.

بازدید : 0
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 12:57


آجل قبرس شمالی | نظارت وضعیت احتمالی آجل قبرس شمالی از جوانب گوناگون
قبرس شمالی جزیره ای قشنگ در دریای شمال میباشد که ترکیبی بی سابقه از تجهیزات امروزی و فرهنگ وتمدن سنتی را ارائه میدهد. سرزمین قبرس شمالی به خیال زیبایی های طبیعی، آب های روشن و آب و هوای آفتابی اش در 300 روز سال شناخته شد‌ه‌است. در حال حاضر به جهت پرورش اقتصادی و ثبات خویش تخت گاز در جهان به آوازه رسیده میباشد. جذب سرمایه گذاران فرنگی که در‌پی سپرده گذاری ایمن و لبریز فایده میباشند ، تمرکز روی گسترش صنعت توریسم با اعتنا به خیل عظیم گردش گر ها، راه‌اندازی فرودگاه فی مابین المللی ارجان و اکتشافات گازی در سواحل قبرس شمالی مثلا مواقعی میباشد که روی بعدی قبرس شمالی تأثیر بدون واسطه دارااست. اگرچه این جزیره همچنان تحت عنوان یک مملکت جداگانه شناخته نمیشود، ولی در سالهای اخیر قدم های بزرگی برای توسعه ویزای تحصیلی قبرس شمالی آن برداشته گردیده‌است.

فرض ها آجل قبرس شمالی
یکسری احتمال را راجع به آتی قبرس شمالی را رسیدگی می‌کنیم که‌این فرضیات ممکن میباشد آتی قبرس شمالی را زیر تأثیر قرار دهند و مهم ترین عامل برای سپرده گذاری باشند.

آتی قبرس شمالی | تحقیق حالت احتمالی بعدی قبرس شمالی از جوانب گوناگون
احتمال اتحاد قبرس شمالی و قبرس جنوبی
با دقت به حادثه ها و تجارب های پیشین فی مابین دو نصیب قبرس، ظاهرا زمزمه ای درباره اتحاد و تعامل میان قبرس جنوبی و قبرس شمالی شنیده میگردد. در صورتیکه دو مرز و بوم متحد شوند. نصیب شمالی جزیره قبرس نیز عضو اتحادیه اروپا شود. این اتحاد می‌تواند برای قبرس شمالی با ارزش باشد، چون اشخاصی که در‌این سرزمین اقامت دارا هستند و قصد به مسافرت به بقیه کشورها دارا هستند، به راحتی و فارغ از اشتباهات بیشتری هجرت نمایند. همینطور خرید ملک درین حوزه‌ به جهت این مورد ممکن میباشد پرورش قابل توجهی داشته باشد. بندرهای قبرس شمالی نیز با توریسم بیشتری مواجه خواهند بود و قبرس شمالی میتواند از مزایای عضویت در اتحادیه اروپا مانند کشورهای دیگر به کار گیری نماید. تغییر و تحول بها میزان دارایی ها از لیر به یورو نیز سبب ارتقاء میزان دارایی سرمایه گذاران گردد. در صورتی‌که شما قصد سپرده گذاری و خرید ملک در قبرس شمالی را دارید عالی میباشد در اولی زمان مبادرت نمایید زیرا برای لینک و پیوند این اتحاد در بین قبرس شمالی و قبرس جنوبی سازمان ملل در درحال حاضر مبادرت میباشد.

قبرس شمالی تحت عنوان یک مملکت غیر وابسته کار نماید
این فرضیه که بیشترین احتمال را دارااست، بوسیله مقامات قبرس شمالی گزینه اعتنا قرار گرفته میباشد. سوراخ نشینان این حیطه نیز شوق واشتیاق بیشتری را برای تحقق این فرضیه برای مرزوبوم خویش علامت می‌دهند و میخواهند یک مرزوبوم غیر وابسته باشند. در شکل وقوع این مورد ، آجل مرزوبوم قبرس شمالی شاهد تحولات تازه خواهد بود و سرمایه گذاران جهانی به صورت پهناور تری قصد به سپرده گذاری و خرید ملک و بقیه مجال های سپرده گذاری در‌این حیطه خواهند داشت.

بازدید : 0
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 12:44


مزایای اخذ اقامت قبرس شمالی با اجاره ملک درین میهن
اجاره ملک در قبرس شمالی بهره و سود اکثری را به دنبال دارااست که به اقتضای وضعیت هر شخص این مزیت‌ها متعدد خواهد بود. از جمله عده ای که عشق مند به طبیعت قشنگ و دیده نواز می‌باشند، با اجاره ملک در قبرس شمالی، در یکی‌از شایسته ترین نقاط عالم سکونت ویزای تحصیلی قبرس شمالی خواهند داشت.

مزایای اخذ اقامت قبرس با اجاره ملک

مزایای اکثری حول و اساس خرید ملک در قبرس شمالی وجود داراست که عبارتند از:

منفعت مندی از بهره هر ساله با خرید ملک
دریافت اقامت دایم قبرس شمالی
معاش در حوزه‌ آهسته و با امنیت
علم آموزی در کالج‌های دارای اعتبار و سطح اولیه
بازار شغل مطلوب به جهت صنعت توریسم توانا
فایده‌مندی از ﺣﻘﻮق ﺷﻬﺮوﻧﺪي از روش دریافت اقامت دایم
هزینه‌های مرتبط با آب، برق و گاز در طول اجاره ملک در قبرس شمالی
هزینه‌های برق، گاز و نفت به جهت عدم سود مندی قبرس شمالی از نیروگاه‌های برقی توانا و همچنین مخازن نفت و گاز میانگین افزایشی میباشد .همه منزل‌های در قبرس شمالی پولی را تحت عنوان شارژ از مستاجر و یا این که صاحب و مالک اخذ می‌نمایند که مبلغ این شارژ با اعتنا به موقعیت ملک و امکاناتی که در آن وجود دارااست قابل تغییر تحول میباشد. معمولا در شهرک‌های درست شده در قبرس شمالی به جهت بالا بودن واحد سنجش تجهیزات رفاهی، مخارج مرتبط با شارژ ماهیانه بیشتر از درون شهر قبرس شمالی میباشد.

هزینه آب و برق و گاز در طول اجاره ملک در قبرس

در قراردادهای مرتبط با رهن و اجاره در قبرس شمالی پرداخت هزینه شارژ بوسیله صاحب یا این که مستاجر به همپا جزئیات جامعی از آن بیان میشود. هزینه شارژ ساختمان در گاهی اوقات به طور ماهیانه و در اغلب بوسیله صاحب به عبارتی آغاز برای زمان 1‌سال گرفته می گردد.

برای اخذ اقامت قبرس شمالی با اجاره ملک می بایست از هزینه‌های اجاره با خبر باشید

بدون‌شک، یکی‌از مهم ترین عواملی که تأثیر متعددی بر هزینه اجاره منزل در قبرس شمالی دارااست، نوع منزل انتخابی و طبیعتا، شرایط جغرافیایی آن میباشد. مثلا، در صورتیکه که منزل‌های حیاط دار یا این که پنت‌هاوس را تعیین فرمائید، با یقین هزینه اجاره بسیار فراتر خواهد بود و گه گاه یک سری موازی هزینه اجاره سوئیت خواهد بود. یا این که در صورتی‌که در پی اجاره منزل در شهرها باشید، هزینه‌ها کمتری نسبت به اجاره منزل در بخشها شهرکی می بایست پرداخت فرمائید. براین اساس، هنگام مراجعه به دفتر ها املاک، توضیحات بی نقص در زمینه ی این مسائل به شما ارائه می شود. ولی به حافظه داشته باشید که خوب میباشد منزل‌ای را اجاره نمایید که به محل علم آموزی یا این که دفتر کار شما مجاورت باشد، چون در غیر این شکل، بایستی هزینه‌های بیشتری برای رفت و آمد پرداخت نمائید.

میانگین هزینه اجاره یک سوئیت سه خوابه به طور ماهانه
میانگین هزینه اجاره یک سوئیت استودیو 6000 لیر، تک خواب 8000 لیر، دو خواب 10000 لیر، سه خواب 15 الی 20000 لیر است و همینطور هزینه اجاره ماهانه واحدهای حیاط دار از 20000 لیر شروع میشود.اما ارزش مسکن در قبرس شمالی بستگی به طبقه ملک، نزدیک آن با دریا و راس شهر داراست. هزینه اجاره سوئیت با دقت به حیطه مرزوبوم قبرس شمالی گوناگون میباشد. این سرزمین متشکل از شهرهای: گیرنه، فاماگوستا، نیکوزیا و لفکه میباشد.

هزینه اجاره سوئیت در قبرس

سوال ها متداول درخصوص اجاره ملک در قبرس شمالی
آیا جهت دریافت اقامت میهن قبرس شمالی نیاز به استخدام نماینده قانونی داریم؟

آری. مطلقا نماینده قانونی قادر است با سرعت بیشتری فعالیت شما‌را اعمال دهد و تجربه خویش را در دست شما بگذارد.

آیا قابلیت اخذ اقامت دایم مرز و بوم قبرس شمالی با اجاره ملک وجود دارااست؟

نه، شما با اجاره ملک در قبرس شمالی اقامت موقت این مرز و بوم را اخذ می‌کنید.

پس از یک‌سری سال معاش در میهن قبرس شمالی می‌اقتدار ملیت این مرزوبوم را به دست آورد؟

شما پس از 5 سال Beyaz Kimlik اخذ میکنید که با سپری شد دو سال از اخذ بیاز کیملیک در شکل نداشتن سوء پیشینه و پرداخت شدن مالیات ها میتوانید اقامت دایم اخذ کنید.

آیا برای خرید و یا این که اجاره ملک در مرز و بوم قبرس شمالی شرط سنی وجود دارااست؟

آری تقاضاکننده خرید ملک در میهن قبرس شمالی بایستی دستکم دارنده 18 سال سن باشد.

آیا فرنگی ها میتوانند ملک در قبرس شمالی اجاره نمایند؟

آری، در قبرس شمالی، اشکال مختلفی از مسکن برای اجاره وجود دارااست. از حیاط دار خرد و دنج تا سوئیت‌های والا و مجلل می توانید گزینش فرمایید.

اجاره ماهیانه در قبرس شمالی چقدر میباشد؟

میانگین هزینه اجاره یک سوئیت استودیو 6000 لیر، تک خواب 8000 لیر، دو خواب 10000 لیر، سه خواب 15 الی 20000 لیر میباشد و همینطور هزینه اجاره ماهانه واحدهای حیاط دار از 20000 لیر آغاز می شود.

بازدید : 6
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 13:15


هزینه خورد و غذا در قبرس
کسانی که قصد علم آموزی در قبرس را دارا هستند عالی میباشد این قضیه را بدانند که، مخارج خورد و طعام در قبرس شمالی بسیار در حدود هزینه ها در جمهوری اسلامی ایران میباشد. انگیزه این میباشد که واحد مبلغی این مرز و بوم لیر ترکیه بوده که از دید بها به واحد مبلغی مرزو بوم ما مجاورت است. بطور میانگین مخارج خورد و طعام در قبرس شمالی برای یک نفر چیری نزدیک به 1000 لیر میباشد که ولی این مقدار بستگی به ذوق غذایی کسی که می‌تواند نادر و یا این که ویزای تحصیلی قبرس شمالی زیاد گردد.
قابل ذکر میباشد در درون فضا دانشکده های قبرس تعداد متعددی رستوران . کافه تریا وجود داراست مثلا رستوران اهل ایران که یک پرس خوراک در آن ها قیمتی بسیار سنجیده و مطلوب داراست که دانشجو ها می‌توانند از آنان به کارگیری نمایند. بها یک پرس طعام در‌این رستوران ها بطور میانگین 90 لیر ترکیه است. بدین ترتیب مخارج خورد و غذا در قبرس تفاوت چندانی با جمهوری اسلامی ایران ندارد. البنه مبنی بر تجارب ای که خویش من از معاش در قبرس داشتم مخارج پخت طعام به وسیله خویش دانشجو بسیار باصرفه خیس و ارزان خیس از هزینه تنظیم غذای حاضری است. برای رسیدگی دقیقتر هزینه معاش در قبرس شمالی روی پیوند کلیک فرمائید.

گویش دانشکده ها برای علم آموزی در قبرس
دانش گاه های قبرس فن های تحصیلی خویش را به دو گویش انگلیسی و ترکی استانبولی ارائه می دهند. این به گزینش خویش دانشجو میباشد که چه زبانی را برای علم آموزی خویش گزینش نماید. ولی بطور معمول علم آموزی به لهجه انگلیسی بسیار عالی میباشد و مدارک انگلیسی در سطوح بین المللی اعتبار بالاتری دارا هستند. ضمن این در صورتی در بعدی قصد ادامه علم آموزی در میهن های دیگر را داشته باشید، درصورتی که که گواهی تحصیلی شما به گویش انگلیسی باشد دیگر از شما سند گویش نخواهند خواست.

اکنون شاید برایتان پرسش پیش آید که برای ورود به دانشکده های قبرس نیازی به ارائه سند گویش وجود دارااست یا این که فقط با گذراندن امتحان ورودی گویش انگلیسی میتوان وارد دانشکده های قبرس شد؟ برای اخذ جواب این پرسش در پی با ما یاروهمدم باشید.
علم آموزی در قبرس – امتحان ورودی دانش کده قبرس
برای علم آموزی در قبرس نیازی به گذراندن امتحان ورودی ندارید. طرز تایید کالج های قبرس بر طبق سابقه تحصیلی است. این بدین مضمون‌ میباشد که هیچگونه آزمونی برای ورود به دانش گاه های مرزوبوم قبرس نیست. حتی جهت دریافت بورسیه نیازی به گذراندن امتحان ورودی وجود ندارد.
صرفا امتحان جان دار در کالج های قبرس ، امتحان گزینش سطح لهجه انگلیسی هست که در بدو ورود به دانشکده از دانشجو ها گرفته می‌گردد. این امتحان در واقع تحت عنوان امتحان ورودی نبوده فقط یک امتحان انتخاب سطح برای تحقیق سطح گویش انگلیسی دانشجو هست. در‌صورتی‌که دانشجویی در‌این امتحان انتخاب سطح نمره قبولی حصول نکند بدون چاره به گذراندن یک یا این که یک‌سری واحد لهجه انگلیسی تحت عنوان پیش نیاز خواهد بود. ولی در شرایطی‌که دانشجویی سند لهجه دارای اعتبار مانند آیلتس و یا این که تافل داشته باشد نیاز به کمپانی در امتحان گزینش سطح گویش نخواهد داشت.

دست کم نمره گویش برای قبولی از امتحان لهجه دانشکده های قبرس
نوع امتحان EMU NEU CIU
امتحان گویش دانشکده 75 70 70
TOEFL(IBT) 79 72 65
IELTS 6.5 5.5 5.5
PTE-A 58
تجربیات علامت داده میباشد برخی از دانش گاه های قبرس مانند دانش کده مدیترانه شرقی، در‌این امتحان گزینش سطح طاقت فرسا گیری میکنند. البته قبولی در امتحان گزینش سطح گویش انگلیسی دیگر کالج های قبرس، مانند دانشکده میان المللی قبرس و دانش گاه خاور در حدود نسبت معمولی خیس میباشد. شما می‌توانید برای شناخت هرچه بیشتر با امتحان لهجه دانش کده های قبرس روی لینک و پیوند آن کلیک نمایید.

بازدید : 3
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 12:27


واحد پول – واحد پول در قبرس شمالی چیست؟

واحد پول این مرزو بوم لیر ترکیه میباشد که نرخ مبادله ای دائماً در نوسان میباشد. به همین عامل، فروشگاه‌داران و صاحبان رستوران‌ها با مجموع ارزهای اساسی شناخت بدون نقص دارا هستند و شکل‌اکانت‌ها را می‌اقتدار به استرلینگ، یورو، دلار و همینطور ارز محلی انگلستان پرداخت کرد. صرافی های متعددی در کل شهرهای تبارک وجود داراست و پول با اختلال پاره ای عوض می شود. کارت‌های اعتباری و نقدی عمده انگلستان به صورت پهناور پذیرفته گردیده‌اند و می‌اقتدار از آن‌ها در دستگاه‌های نقدی بهره مند شد، البته می بایست پیش از مسافرت به خزانه خویش اگاهی دهید تا کارت ویزای تحصیلی قبرس شمالی شمارا مسدود نکنند.

چه خزانه هایی در قبرس شمالی وجود دارااست؟

Is Bank (شعب در Kyrenia/ Girne/Lefkosa/ Nicosia)
Garanti Bank ( شعبه در مجموع شهرهای قبرس شمالی)
هالک خزانه ( شعبه در مجموع شهرهای قبرس شمالی)
خزانه زیرات (شعبه در تک تک شهرهای قبرس شمالی)
خزانه TEB Turk Ekonomi Bankasi ( خزانه مهم ترکیه)
سیستم های حقوقی
خزانه های محلی قبرس شمالی

خزانه اعتباری غربی
خزانه شرق مجاورت
کوپبانک
تنی چند از خزانه‌های محلی دیگر نیز در قبرس شمالی عمل دارا‌هستند به عنوان مثال Fortress، Albak Universal Bank، In Bank و Nova Bank. یکی خزانه‌های دوست داستنی برای دانشجو یان، خزانه In Bank میباشد. حسابی که درین خزانه بهره‌برداری میگردد، هم با لیر و هم با دلار عمل می‌نماید و اعمال عملیات تبدیل پول به راحتی و با سرعت قابلیت‌پذیر میباشد. این خزانه شعباتی در سراسر قبرس شمالی داراست و برای کلیه اشخاص قابل استعمال میباشد.

مانند هر جای دیگری، TRNC ضوابط و مقرراتی دارااست که بایستی رعایت شوند. مواد مخدر در قبرس شمالی به طبعً قابل تحمل وجود ندارد و در دست داشتن حتی یک دقیقه نیز سبب ساز به مجازات هنگفت زندان میگردد. اگرچه قبرس شمالی کشوری امن میباشد، البته مدام بایستی مراقب وسایل فردی بود و وسایل اساسی بایستی در صندوق امانات حفظ شوند.

رانندگان در کدام سمت جاده در قبرس شمالی رانندگی می نمایند؟

همان طور که در انگلستان، شما در سمت چپ جاده در قبرس شمالی رانندگی میکنید. برای اینکه بتوانید ماشین کرایه فرمایید می بایست هر دو نصیب از گواهینامه بدون نقص انگلستان خویش را یار داشته باشید و برای کرایه و/یا این که رانندگی وسیله نقلیه اجاره ای می بایست بالای 25 سال سن داشته باشید. زمانی که در درحال حاضر رانندگی با وسیله نقلیه اجاره ای می باشید، بایستی مدارک دارای اعتبار خویش (گواهینامه رانندگی، بیمه، تفاهم نامه اجاره) را مدام در دست داشته باشید. بازدیدکنندگان در شکل توقف به وسیله پلیس با بخشندگی واکنش خواهند کرد البته رانندگی زیر تأثیر مشروبات الکلی و یا این که مواد مخدر و همینطور رانندگی خطرناک سرپیچی میباشد و قابل تحمل نخواهد بود و جریمه های سنگینی در لحاظ گرفته می گردد. محدودیت های پارک با نگارگری سیاه و سپید روی سنگ های کناره یا این که خطوط زرد رنگ دوتایی به چشم می خورد و نباید نقض گردد. پارکینگ های متعددی وجود دارااست و هزینه آن گران وجود ندارد.

بازدید : 3
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 15:16


علم آموزی در قبرس شمالی
برای بخش اعظمی از متقاضی ها علم آموزی در آن سوی مرز، قبرس شمالی یک مقصد مطلوب برای بالا بردن سطح علمی و اخذ مدارک دانشگاهی در سطح ها گوناگون میباشد. مزایای متعددی برای تقاضاکنندگان علم آموزی میان‌المللی در قبرس وجود دارااست. به عنوان مثال هزینه‌های تحت علم آموزی اما به نسبت بقیه کشورهای اروپایی یکی‌از این مزایا به حساب ویزای تحصیلی قبرس شمالی آورده می شود.

همان گونه که احتمالا میدانید قبرس به دلایل شرایط مناسب فضا معاش و آب و هوای مطلوب، مقصد اکثری از گردشگران و حتی مهاجران کشورهای متعدد میباشد. در‌این فی مابین اشخاصی هم می باشند که دوست دارا هستند با یک تیر دو علامت بزنند. هم در یک میهن فرنگی با دور و اطراف مناسب معاش علم آموزی نمایند و هم هزینه‌های علم آموزی خویش را تا حد قابلیت ذیل بیاورند.

به این ترتیب شاید این سرزمین و دانشکده‌هایش برای شما یا این که فرزندتان هم آیتم مطلوب و مناسبی باشد. احتمالا به همین استدلال میباشد که در اینجا حضور دارید و در درحال حاضر پژوهش این مقاله می‌باشید. شاید به خیال و خاطر تعاریفی که از این مرزوبوم و مدارک تحصیلی آن شنیده‌اید، دوست داشته باشید درباره وضعیت علم آموزی در آن بیشتر بازرسی نمایید. پس این راهنمای آموزشی را دنبال فرمائید تا جواب سوالهای خویش را در موضوع علم آموزی در قبرس شمالی اخذ فرمائید.
علم آموزی در قبرس شمالی به چه شکل میباشد؟


در یک سری سال اخیر سیستم آموزشی قبرس شمالی با تحولات قابل قبولی روبرو بوده میباشد. تحولاتی که سبب ساز به جذب دانشجو یان تقاضاکننده در میان‌المللی به‌این سیستم گردیده‌است. بسته‌های آموزشی متنوع، مبتنی بر با استانداردهای میان‌المللی و پرورش سطح علمی دانش کده‌ها به عنوان مثال تغییرات ملموس این سیستم آموزشی بوده میباشد.

صحیح مثل میهن خویش ما سیستم آموزشی این میهن از مقاطع ذیل و مدرسه های گرفته تا دانش کده‌ها، مشمول موسسه ها دولتی و محرمانه می‌شود. یعنی این به تعیین خویش شما و دارایی‌ای که در حیث دارید بستگی دارااست که کدام دانش گاه یا این که مکتب را برای یادگرفتن تعیین فرمایید.

مزایا علم آموزی در دانشکده های قبرس شمالی


در صورتی هنوز درباره علم آموزی در قبرس شمالی شک و تردید دارید، شاید نظارت مزایا ذیل بتواند شما‌را از این شرایط بیرون نماید. دلایل متعددی وجود داراست که شما بایستی در شمال قبرس علم آموزی نمائید و تحقیق آن تردید شما‌را برطرف می نماید که گزینش ادامه علم آموزی در قبرس شمالی اتلاف وقت و منابع وجود ندارد.

- کالج‌های قبرس شمالی در کل جهان شناخته گردیده می‌باشند. به همین برهان میباشد که از سراسر جهان دانشجو یان میان‌المللی متعددی برای علم آموزی به قبرس میروند. از طرف دیگر حتی می‌اقتدار اعلام کرد بعضی از دانش گاه‌های قبرس حتی از اکثر اوقات دانش گاه‌های اتحادیه اروپا عالی می باشند.

- عمل‌های متنوع علمی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در کلاس جهانی و بر اساس با استانداردهای در میان‌المللی منجر می‌شود که قبرس مورد قابل قبولی برای علم آموزی دانشجوها فرنگی محسوب گردد.

- اوضاع مناسب معاش، تجهیزات بدون نقص معاش و علم آموزی، آب و هوای مطلوب، شهریه دانشکده و هزینه معاش مقرون به صرفه نسبت به بقیه هدف های اروپایی هم از سایر مزایا علم آموزی درین مملکت میباشد.

- سیستم‌های یادگرفتن در قبرس ترکی بر طبق سیستم آموزشی آمریکا میباشد. درین سیستم حتی‌در مواردی از استادان امریکایی هم به کار گیری می‌شود.

- چگونگی دانشکده‌های قبرس ترکی در حدی میباشد که رسانه‌های انگلیسی لهجه همه به آن اذعان دارا‌هستند.

- اگر که شما علم زبانی متوسطی داشته باشید، میتوانید در صدها زمان آموزشی دانشکده های این سرزمین کمپانی فرمایید.

- دانشجو یان از معالجه بدون پول پزشکی بهره مند میگردند؛ چون هر دانشجو یک بیمه پزشکی کادو از طرف دولت اخذ می‌نماید.

- برای علم آموزی درین میهن می توانید از بورس تحصیلی به کارگیری فرمایید.

بازدید : 6
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 زمان : 13:53


علم آموزی پزشکی و دندانپزشکی در قبرس
علم آموزی پزشکی و دندانپزشکی در قبرس به جهت اعتبار دربین المللی و عمر دانش کده های پزشکی قبرس و همیاری بدون واسطه دانش گاه های پزشکی و دندانپزشکی قبرس با دانش کده های دارای اعتبار ترکیه تقاضاکنندگان بیشتری ویزای تحصیلی قبرس شمالی داراست.
علم آموزی پزشکی و دندانپزشکی در قبرس در بیستر دانش کده های قبرس به گویش انگلیسی ارائه میگردد از این رو متقاضی ها بایستی به لهجه انگلیسی احاطه بدون نقص داشته باشند.

کالج دندانپزشکی قبرس با دانش گاه آنکارای ترکیه همیاری بی واسطه داراست و مدارک دانشجو یان نیز از سوی دانشکده ترکیه صادر میگردد. علم آموزی در قبرس معمولا به لهجه انگلیسی ارائه می گردد و بازه زمانی مجال علم آموزی در آن‌ها نیز در زمان 5 تا 6 سال میباشد. درخواست کنندگان علم آموزی پزشکی و دندانپزشکی در قبرس بایستی به لهجه انگلیسی احاطه و گواهی آیلتس 6.5 و یا این که مدرکی مساوی آن را نیز ارائه نمایند.

شهریه قسمت های خاص پزشکی، داروسازی، دامپزشکی، دندانپزشکی قبرس به تفصیل تحت میباشد:

پزشکی در قبرس € 12،600
دندانپزشکی در قبرس € 9400
داروسازی در قبرس 8600 €
دامپزشکی در قبرس 8600 €
دانشگاه های کالج مدیترانه شرقی قبرس
دانش کده مدیترانه شرقی قبرس دارنده 12 کالج میباشد که به تفصیل ذیل میباشد:

دانش کده معماری
دانش کده علم ها اساس و هنر
دانشگاه اقتصاد و بیزنس
دانش گاه پیوندها و مطالعات رسانه
دانش کده یادگرفتن
دانشگاه فنی و مهندسی
کالج دستمزد و ضابطه
دانشگاه جهانگردی
دانشگاه داروسازی
کالج پزشکی
دانش گاه دندانپزشکی
دانش کده علم ها بهداشت
علم آموزی بدون‌پول در مرزو بوم قبرس
علم آموزی مجانی در قبرس نیست البته دانشجوها میتوانند از راه‌های گوناگون مخارج علم آموزی در دانش کده های قبرس را نگهبانی نمایند بعضا از مهم‌ترین این شیوه ها از روش فعالیت دانشجویی، از روش اخذ بورسیه های تحصیلی قبرس، اخذ یاری هزینه و تخیفیفات دانشجویی و غیره است. عمل دانشجویی در قبرس با اعتنا به مدت تحصیلی شخص مختلف میباشد.

در برهه زمانی کارشناسی 10 ساعت در هفته، فوق لیسانس 20 ساعت در هفته و در دکتری 30 ساعت در هفته قابلیت عمل دانشجویی وجود دارااست. همینطور می بایست بدین قضیه اشاره کنیم که در دوران دکتری در بعضی از کالج های قبرس دانشجو به استخدام دانش گاه در می‌آید و به او حقوقی اثبات و ماهانه داده می‌شود.

بازدید : 8
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 زمان : 11:08


علم آموزی بدون‌پول در قبرس شمالی
قابلیت علم آموزی بدون پول برای دانشجو ها میان المللی در میهن قبرس شمالی نیست. البته درخواست کنندگان میتوانند جهت دریافت بورسیه تحصیلی و دریافت یاری مخارج تحصیلی ویزای تحصیلی قبرس شمالی مبادرت نمایند و بورسیه بی نقص و یا این که جزئی اخذ کنند.
مزایای علم آموزی در قبرس شمالی
علم آموزی قبرس شمالی دارنده مزایای بخش اعظمی میباشد که در زمان متن به آن‌ها اشاره کردیم ولی از مهمترین مزایای علم آموزی درین سرزمین میتوانیم به مورد ها تحت اشاره کنیم:

عدم نیاز به روادید جهت نام نویسی در دانش گاه
عدم نیاز به داشتن گواهی دارای اعتبار لهجه انگلیسی
هزینه ذیل علم آموزی و معاش نسبت به کشورهای اروپایی
قابلیت و امکان اعمال شغل های دانشجویی پاره وقت، خلال علم آموزی
قابلیت اخذ بورسیه تحصیلی
قابلیت و امکان رفت و آمد معمولی به کشور ایران
اخذ سند تحصیلی دارای اعتبار
بیمه درمانی و قابلیت به کار گیری بدون پول از سرویس ها درمانی مریضخانه‌ها و مریض‌خانه‌های دولتی
تایید در دانشکده صرفا بر پایه ی سابقه تحصیلی و فارغ از محدودیت سنی
براین اساس با در لحاظ داشتن این موردها به‌این فیض می‌رسیم که علم آموزی در قبرس شمالی برای دانشجوها در میان المللی به خصوص دانشجو یان اهل ایران مزایای اکثری دارااست و بعداز نقطه پایان تحصیلات نیز مجال‌های شغلی قابل قبولی چشم به راه سوا التحصیلان خواهد بود.

معایب علم آموزی در قبرس شمالی
علم آموزی در قبرس شمالی در کنار مزایایی بسیار، دارنده بعضا معایب نیز است که قبل از مبادرت به تصویب درخواست تایید خویش می بایست به آن ها دقت داشته باشید. بعضا از معایب علم آموزی در مملکت قبرس شمالی به موقعیت اشتغال دانشجو ها مربوط می‌گردد که مشمول محدودیت ساعت کاری برای دانشجوها فارغ از بورسیه تحصیلی (فقط 20 ساعت در هفته) و عدم قابلیت و امکان اشتغال در عمل‌های منزلت بالا میباشد. ولی این مورد ها موقتا می باشند و بعداز خارج از التحصیلی میتوانید فارغ از هیچگونه محدودیتی در شرایطی که که بازار شغل فن مرتبط شما در قبرس هم مطلوب باشد، در حوزه کاری مربوط به فن تحصیلی خویش به کمپانی‌های مربوطه درخواست عمل دهید.

دانشکده پزشکی قبرس آیتم پذیرش جمهوری اسلامی ایران کدام میباشد؟
دانشکده پزشکی قبرس شمالی دربرگیرنده دانشکده‌ مدیترانه شرقی (EMU) بوده و هرچند سند آن از اعتبار بالایی شامل است ولی گزینه پذیرش وزارت بهداشت کشور‌ایران وجود ندارد. علم آموزی در فن پزشکی در دانش کده مدیترانه شرقی 7 سال به ارتفاع می‌انجامد که سه سال علم آموزی در کالج EMU به طور تئوری سپری میشود و بعد، دانشجو ها برای ادامه علم آموزی به مارمارای استانبول برای ادامه علم آموزی نبی میگردند. اعتنا داشته باشید که حرفه داروسازی نیز در قبرس شمالی آیتم پذیرش وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد. همینطور عالی میباشد بدانید که هیج کدام از دانشکده‌های قبرس شمالی آیتم پذیرش وزارت علم ها جمهوری اسلامی ایران نیستند و اشخاص می‌بایست جهت جستن شغل سوا کشور ایران یا این که در به عبارتی مملکت قبرس شمالی پیرو شغل باشند. پس عالی میباشد حرفه‌هایی را بخوانید که بازار فعالیت بهتری نسبت به بقیه حرفه‌ها در قبرس شمالی برای فرنگی‌ها دارااست.

بازدید : 4
دوشنبه 3 ارديبهشت 1403 زمان : 11:52


اشکال نحوه مسافرت تحصیلی قبرس شمالی
مسافرت به قبرس شمالی گونه های مختلفی دارااست که عبارتند از سفر از روش سرمایه‌گذاری، هجرت کاری، مسافرت تحصیلی، از روش خرید ملک، از روش وصلت و به واسطه ولادت فرزند. ولی هجرت تحصیلی قبرس شمالی چه انواعی دارااست؟ در واقع سفر تحصیلی به قبرس شمالی در اشکال مختلفی تعریف‌و‌تمجید نشده میباشد و شاید صرفا تفاوت آن حرفه و دانشگاهی که تعیین میکنید باشد. ولی اقامت تحصیلی قبرس شمالی یک کدام از شایسته ترین گزینش‌هاست؛ چراکه نیازی به گواهی لهجه ندارید و دانشکده‌های آن در سطح استانداردهای ویزای تحصیلی قبرس شمالی جهانی می‌باشند.

گونه های حرفه‌های تحصیلی در دانش گاه‌های قبرس شمالی ارائه می گردند؛ حتی حرفه‌های جدیدی زیرا رابطه ها در میان‌المللی یا این که کارتون و بازی‌سازی. همینطور هنگام علم آموزی قبرس شمالی ، قابلیت علم آموزی در فن‌های دوگانه (Double Degree programme) نیز برایتان مهیا خواهد بود. این خصوصیت به دانشجو ها این قابلیت و امکان را می دهد تا به طور هم زمان دو گواهی از دو میهن مختلف بگیرند که نسبت به علم آموزی در دو فن گوناگون، هزینه کمتری را برای دانشجو ها به یاور خواهد داشت.

مزیت اصلی علم آموزی در قبرس شمالی این میباشد که شما هر حرفه‌ای را که بخواهید در شایسته ترین دانش کده‌های این مرزو بوم میتوانید پیدا فرمایید؛ حرفه‌هایی زیرا علم ها کامپیوتر، مطالعات آماری، معماری، مهندسی پزشکی، رئیس بازرگانی، مهندسی عمران ، دندانپزشکی، اقتصاد، مهندسی برق ، دبیری لهجه انگلیسی، مشورت بالینی، رئیس منابع انسانی، مهندسی صنعت های، بیزنس دربین‌المللی، ریاضی ها، مهندسی مکانیک، پزشکی، زیست‌شناسی و ژنتیک مولکولی، خبرنگاری و رسانه‌های نو، پرستاری، تغذیه و رژیم‌های غذایی، داروسازی، فیزیوتراپی و توانبخشی، علم ها سیاسی، روانشناسی، مدیر، مهندسی نرم‌افزار، رئیس توریسم و مهمانداری، تعبیر و تفسیر و ترجمه، مطالعات فیلم و تلویزیون، هنرهای تصویری و رابطه تصویری و غیره.

هزینه اقامت تحصیلی قبرس شمالی
میانگین مخارج تحصیلی قبرس شمالی برای دانشجوها موازی با ۴ تا ۸ هزار دلار در سال (سوای ایفا بورسیه) میباشد و مقدار ظریف آن به کالج، حرفه و دوران تحصیلی بستگی داراست. میانگین هزینه معاش برای دانشجو یان نیز موازی با ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار برای ما یحتاج ماهانه و برای اقامت نیز چیزی حدود ۱۱۰ تا ۳۰۰ دلار در ماه (تک تک ۳۵۰ تا ۶۰۰ دلار) میباشد.
مدارک مورد نیاز برای تصاحب کردن روادیدِ تحصیلی قبرس شمالی (صفر تا صد)
علم آموزی قبرس شمالی مدارک متعددی نیاز ندارد. برای اقامت تحصیلی قبرس شمالی ، صرفا واپسین گواهی تحصیلی به هم پا ریز نمرات آن را نیاز دارید. در‌حالتی که هم مدارک فنی و حرفه ای و سوابق عمل مربوط به فن تحصیلی‌تان دارید، مراحل تایید شما در دانشکده آیتم نظرتان معمولی‌خیس شود و حتی ممکن میباشد بورسیه تحصیلی بگیرید. نکته قابل توجه این میباشد که برای علم آموزی در قبرس شمالی نیازی به داشتن گواهی لهجه انگلیسی ندارید و در زمان علم آموزی، می توانید لهجه خویش را نیز تقویت نمایید. مدارک مایحتاج برای هجرت تحصیلی قبرس شمالی عبارتند از:

گذرنامه با دست کم ۸ ماه اعتبار
۴ عکس پرسنلی ۴×۶ با پس‌مورد سپید
سابقه تحصیلی مثلا گواهی دیپلم، کارشناسی یا این که فوق لیسانس به هم پا ریز نمرات
سند لهجه انگلیسی یا این که ترکی که شانس شما‌را برای تایید و تصاحب کردن بورسیه بیشتر می‌نماید، البته الزامی وجود ندارد
شناسنامه و کارت ملی
ترجمه همگی مدارک مذکور در صدر به گویش انگلیسی

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 23
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 192
  • بازدید سال : 227
  • بازدید کلی : 227
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی